Англійська газета “вбила” герцога

телеграф-газета

Британське видання The Telegraph помилково опублікувало новину про смерть 96-річного герцога единбурзького Філіпа – чоловіка королеви Єлизавети Другої, про це написав “The Guardian”.

Матеріал був випущений із заголовком: “ТРИМАЙСЯ ТРИМАЙСЯ ТРИМАЙСЯ. Принц Філіп, герцог Единбурзький, помер у віці XX років”.

У статті також повідомлялось, що Букінгемський палац опублікував цю офіційну заяву через «кончину» герцога Філіпа, інформацію про похорон, і слова королеви про свого “померлого” чоловіка.

the-telegraph

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *